.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه و متن تودیع و معارفه در جهاد کشاورزی مازندران ؛
زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .
زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!

شمال نیوز : آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی مازندران، اتحادیه ها و تشکل های کشاورزی مازندران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 

به گزارش شمال نیوز،  مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این آیین با بیان اینکه در مجموعه ای کار می کنیم که توان درون زا بودن و استفاده از ظرفیت های داخل و توجه به نخبگان و کارشناسان فنی را دارد، افزود: جمهوری اسلامی میدان خدمت است و علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات موجود، این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: تعویض و جابجایی مسوولان همانند تعویض و تغییر سنگر خدمت است و همچنان که در قرآن نیز به آن اشاره شده است، پس از ماموریت در کاری، به کار دیگر مشغول می شوید و روند خدمت ادامه دارد.

 

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از توان فکری همه مدیران در پیشبرد اهداف عالیه نظام استفاده کنیم و با شناختی که از این جوان تحصیلکرده، متخصص و متعهد ( بابک مومنی) که سکان هدایت جهاد کشاورزی مازندران را بر عهده گرفته است، دارم روزهای روشنی پیش رو خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: خط قرمزهای ما در مجموعه جهاد کشاورزی مازندران انقلاب اسلامی، مردم و کشاورزان و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم که همان کار و تلاش شبانه روزی و جهادی است.

 

رضاپور افزود: همه ما متعهد به خدمت هستیم و همراه با رییس سازمان به مردم و کشاورزان خدمت خواهیم کرد.

 

وی در پایان از تلاش های 19 ماهه حسن عنایتی کلیجی در کسوت ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر کرد.

 

موسوی : با مومنی همکاری کنید

 

موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی در این آیین با تقدیر از زحمات حسن عنایتی، گفت: آقای مومنی دارای دکترای کشاورزی، متخصص، بسیجی و دارای روحیه جهادی است که همراه دولت است و فعالیت های زیادی در این دولت انجام داده است.

 

وی اظهار کرد: آقای مومنی به عنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی در این دولت انتخاب شدند و به مسایل استان آشنا هستند و از همه میخواهم با این فرد همکاری لازم را داشته باشند.

 

موسوی گفت: مازندران به حق شایسته عنوان نگین کشاورزی ایران است چراکه در بیش از 14 محصول رتبه دار کشور است و 12 درصد مرغ کشور در این استان تولید می شود.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مازندران توانست در شرایط سخت به داد کشور برسد و مرغ و سایر اقلام غذایی مورد نیاز پایتخت را فراهم و تامین کند که جا دارد از همه تولیدکنندگان شریف این استان تقدیر کنم.

 

وی بیان کرد: هر آمدنی با رفتن همراه است و آنچه که می ماند عملکرد ما در راه خدمت به مردم است.

 

مومنی : آمده ام خدمت کنم 

 

بابک مومنی در ادامه این آیین با تقدیر از همه مدیران گذشته سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: آمده ام تا به کشاورزان مازندران خدمت کنم و در این مسیر از همه مدیران و کارشناسان و محققان می خواهم کمک کار ما باشند.

 

وی اظهار داشت: برنامه های زیادی برای ادامه راه توسعه کشاورزی استان دارم از تولید تا بازار را در این برنامه ها لحاظ کرده ام.

 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان از همه تلاشگران عرصه کشاورزی از دورترین مراکز جهاد کشاورزی تا ستاد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و همچنین حسن عنایتی کلیجی در توسعه و پیشرفت کشاورزی استان تقدیر کرد.

 

گفتنی است با حکم محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از رحمات حسن عنایتی کلیجی تقدیر شد.

 

زور نمایندگان ساری به استاندار چربید !

 

آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .

مخالفت استاندار با  این انتصاب ، فقط در مواجهه با نماینده وزیر جهاد کشاورزی خلاصه نشد بلکه همانطور که در خبرهای شمال نیوز مشاهده کردید ، استاندار در بیانیه ای مخالفت رسمی خود را با برگزاری جلسه معارفه اعلام کرد اما گویا زور استاندار به نمایندگان نچربید و سرپرست جدید معرفی شد .

همچنین شبِ قبل ، استاندار مازندران با نماینده وزیر که به مازندران سفر کرده بود به تندی برخورد کرده و علنا اعلام کرد با هر گونه تغییرات مخالف است .

 

« عنایتی » کجا بود ؟ سنگالیزه کردن به سبک وزیر جهاد کشاورزی

 

از نکات عجیب این تودیع و معارفه عدم حضور حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه بود . 

مراسم تودیع و معارفه در شرایطی برگزار شد که « عنایتی » همراه با خیریان پور معاون استاندار در ماموریت کاری بسر می برد . 

تغییر عنایتی در این شرایط هر بیننده ای را یاد برکناری متکی از سوی رئیس جمهور وقت در سفر به سنگال می اندازد !

از سویی دیگر گفته می شود « عنایتی » و معاونینش با دستور نماینده عالی دولت به استانداری فراخوانده شدند . 

 

اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

aaaaaaa 16 مهر 1402
از آقای زارعی .......................... بیش از این انتظار نمی رود. آقای زارعی رضایت می دهید شورای شهر را هم از بابل بیاوریم؟ یا اینکه خانه اتان را به بابل منتقل نمایید اصلا چطور هست که نماینده بابل نماینده ساری هم باشد
نا شناس 17 مهر 1402
خداوکیلی استاندار ومدیرکل ها ونمایندگان چقدردرپیشرفت مازندران موثر بودند؟
نا شناس 17 مهر 1402
هردم از این باغ بری می رسد ، تازه تر از تازه تری می رسد
علی 17 مهر 1402
این حق یک وزیر میباشد که مدیران وزارتخانه تحت امرش را جابجا یا برکنار کنه ، این هیچ ربطی به استاندار یک استان نداره ، جرا که وزیر باید پاسخگوی عملکرد مدیرانش باشد و نه استاندار . ضمنا عملکرد عنایتی بسیار ضعیف بوده است.
مازندرانی 17 مهر 1402
زور نمایندگان نه زور نماینده ساری. اقای زارعی. در زمان تبلیغات برای نمایندکی مجلس دوره قبل آقای دکتر مومنی علی رغم ایتکه اهل بابل بودن ولی در همه ی جلسات و متینگ های زارعی سخنران اصلی بودن. بالاخره آقای زارعی باید دین خودش را ادا میکرد مضافا اینکه انتخابات نزدیکه و باید یهرلن قبلی را راضی داشت. البته ضعف مدیریتی عنایتی هم بسیار مشهود بود. مثلا شخصی را ریس اتاق فکر کشاورزی استان منصوب کرد که با تقلب علمی و با هزار دوز و کلک تونست دکتری بگیره اونم تو مالزی .و الان با تقریبا ۳۰ سال سابقه هنوز استادیار هست در حالی که این استان سرشار از افراد نخبه و باسواد و صادق و پاکدست است که شایسته ریاست اتاق فکر سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران هستند. ولی این آقا با ریا و تزویر و با واسطه مشاور قبلی استاندار (که الان بخاطر شرکت در انتخابات پیش رو استعفا داده) آقای عنایتی را مجبور به صدور حکم ریس اتاق فکر کشاورزی استان کردند.
ناشناس 17 مهر 1402
حالا بگین بازم نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب ها دخالت نمی کنند.
نا شناس 17 مهر 1402
واقعا متاسفیم که هنوز تفکر بابل و ساری همچنان در نگاه تان کانالیزه شده است.این حرف ها برای صد سال گذشته است.دست بردارید از این نگاه های کهنه و مسموم.!!!!!!!!!!
آملی 17 مهر 1402
آقای استانداریادش رفته ضعیف ترین استاندار پس از انقلاب بوده حتی اومد امل بلد نبود حرف بزنه
نا شناس 17 مهر 1402
ارز دانشگاه اوردن اشتباه محض
نمونه اش در محیط زیست و... اوردند ، خراب کرده رفته
فقط پارتی و لابی گری
اگر نه افراد متخصص ، متعهد و سالم در همه مجموعه های دولتی هستند که اشرافیت دارند
مرتضی حسینی 17 مهر 1402
دکتر مومنی عضو هیات علمی رشته کشاورزی پیام نور محمودآباد و از جوانان پاک استان هستش ایشان فوق العاده با شخصیت و از لحاظ علمی پرتوان هستند لطفا بدور از تعصبات بیجا برای کارنامه علمی و اجرای یک فرد نظر دهیم .
نا شناس 17 مهر 1402
خدایش این استاندار ضعیف ترین استاندار دوره بعده انقلاب هست البته دم وزیر گرم به این استاندار محل ندار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.